A Füzesabonyi Teleki Blanka Általános Iskoláért és Tanulóiért Közhasznú Alapítvány

Számlaszáma: 6190002613100007

Adószáma: 18583672-1–10

2012. augusztus 21., kedd

NYÁRI TÁBOR PARÁDFÜRDŐN 2012. AUG. 13 - 17.

Iskolánkból 42 gyermek - köztük három leendő 1. osztályos – vett részt a Kalandtáborban,Parádfürdőn.
Kísérő pedagógusok: Gyuráki Katalin, Kiss Andrea, Kiss Zsuzsanna
A pedagógusok munkáját segítette még Bíró Gábor.
Hétfőn délelőtt indultunk a táborba autóbusszal. Útközben megálltunk Sirokban, ahol feltornáztuk magunkat a várba, megcsodálni a gyönyörű panorámát.
Kora délután foglaltuk el  szobáinkat, majd csapatokat alakítottunk a hét kalandjaihoz. Első feladat csapatzászló elkészítése volt. Sötétedés után csillagtúrára indultunk, izgalmas útvonalon haladtunk a sötétben.
Kedden délelőtt „ Rollerdili ”játékos versenyen vettünk részt,ahol az ügyességé volt a főszerep. Délután a fiúk örömére nyíllal tanulhattunk lőni céltáblára. A csapat másik fele eközben 50 méter magas sziklás hegyoldalon ereszkedett le hegymászó kötél segítségével. Az este karaoke party-val ért véget .
Szerdán 11 km – es túrát tettünk a környező hegyekben, a cél az Ilona-vízesés volt. Útközben vízi kristályt kereshettünk a domboldalon. Az ebédet bográcsban főzték nekünk egy pihenőben. A napot mozizással zártuk.
Csütörtökön délelőtt hűtőmágnest készítettünk, mindenki kiélhette alkotóvágyát. Később megnéztük a Kocsimúzeumot, nagyszerű tárlatvezetéssel. Délután „Lufiröpi” versenyt rendeztünk, ahol a lufiból kiömlött víz remekül lehűtött bennünket. Este térkép segítségével kellett csapatonként kincset keresni, mindenki sikerrel járt. A napot és magát a tábort hangulatos tábortűz,majd disco zárta.
Pénteken került sor a rajzverseny eredményének kihirdetésére, majd sajnos a hazautazásra.
Nagyon jól éreztük magunkat ebben  a Kalandtáborban!

A táborozásról készült képek az alábbi linkre kattintva tekinthetők meg: