A Füzesabonyi Teleki Blanka Általános Iskoláért és Tanulóiért Közhasznú Alapítvány

Számlaszáma: 6190002613100007

Adószáma: 18583672-1–10

2016. június 13., hétfő

SZÜLŐFÖLDEM - FOGALMAZÁS

SZÜLŐFÖLDEM
- FOGALMAZÁS -

        Mit jelent nekem a szülőföld? Ez a  hely, ahol születtem és nevelkedtem. 
    Ez a föld, ahol az otthonom van, ahová mindig visszavágyom és csodás emlékek kötnek. Nagyon szeretem gyönyörű tájait, nevezetességeit, hagyományait. A Balaton még mindig lenyűgöz, felejthetetlenek az ott töltött nyaralások. A szülőföldön az emberekkel egy nyelven beszélünk, értjük egymás gondolatait. A magyaros ételek,a  húsleves, a töltött káposzta, a palacsinta, a pörkölt és még sorolhatnám, amely igazán lenyűgöz ízeivel. Magyarország az én hazám, híres kultúrájáról, szokásairól én ezeket születésem óta tapasztalom. A magyar népdalok, versek és gyönyörű énekek hangzása számomra feltöltést jelent.
    Büszkén mondhatom, hogy magyar vagyok. Itt élek, az ország hivatalos nyelve az anyanyelvem. A legjobb érzés.
  Pomaházi Krisztina
5.b osztály


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése