A Füzesabonyi Teleki Blanka Általános Iskoláért és Tanulóiért Közhasznú Alapítvány

Számlaszáma: 6190002613100007

Adószáma: 18583672-1–10

2016. június 13., hétfő

MIT JELENT NEKEM A SZÜLŐFÖLDEM?
- fogalmazás - 


A szülőföldem nekem nem csak egy helyet jelent, ahol megszülettem, hanem az otthonomat is, ahol a családommal élek.
Én ide mindig visszatérnék, ha valaha el is kellene hagynom. Szeretem a gyönyörű tájakat, erdőket, hegyeket, tavakat. A családommal szeretünk kirándulni a természetben. A magyar ételek nagyon finomak szerintem. Örülök, hogy magyar vagyok, mert szerintem a magyar nyelv a legszebb a világon. Nagyon szeretem a lovakat is, hiszen a magyar lóra termett. Tetszenek a régi magyar ruhák, táncok, zenék, mert a dédmamám, Perge Margit is népdalénekes volt. Büszke vagyok a híres magyar feltalálókra, mert nagyon sok hasznos dolgot köszönhetünk nekik.
Nagyon szeretem a szülőföldemet, mert sok emlék köt ide engem.

Bánkuti Virág
5.a osztály


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése