A Füzesabonyi Teleki Blanka Általános Iskoláért és Tanulóiért Közhasznú Alapítvány

Számlaszáma: 6190002613100007

Adószáma: 18583672-1–10

2016. június 13., hétfő

MADARAK ÉS FÁK NAPJA
 - Fogalmazás -

A madarak és fák napját már 2. éve rendezzük meg a lőtéren.
Kerékpárral vagy gyalog mentünk ki a helyszínre. Miután lepakoltunk, a szülők elkezdték a főzést, én és a fiúk pedig elindultunk az állomásokra pontot szerezni. A csapatunkban 6 fiú, és 1 lány –aki én voltam- versenyzett. Volt sok ügyességi, játékos és logikai feladat is. A pontszerzés közben sokat játszottunk a nerf - fel, amit a fiúk hoztak. Az állomások közül nekem a kincskeresés tetszett a legjobban, mert ez volt a legizgalmasabb játék. Amikor kész lett a finom bográcsgulyás, mindenki leült enni, én még repetát is kértem. Az ebéd után volt a pontgyűjtés és a főzőverseny eredményhirdetése. Ezután mindenki kapott Túró Rudit, majd összepakoltunk és indultunk haza. Szerencsére csak ekkor esett egy kicsit az eső, de hamar elállt.
Jól éreztem magam, és már most várom a jövő évi madarak és fák napját.

Bánkuti Virág
5.a osztály

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése