A Füzesabonyi Teleki Blanka Általános Iskoláért és Tanulóiért Közhasznú Alapítvány

Számlaszáma: 6190002613100007

Adószáma: 18583672-1–10

2016. június 15., szerda

OSZTÁLYKIRÁNDULÁS 7.A OSZTÁLY
2016. JÚNIUS 2. , BUDAPEST

Az idén Budapestre mentünk kirándulni. Most csak 1 napra, hiszen az ősszel Szlovákiában voltunk a „Határtalanul” programokon belül. Szinte mindenféle közlekedési eszközön utaztunk. Vonaton, buszon, villamoson, metrón. Igazán érdekes „megállók” voltak, mindenki nagyon élvezte.
Elsőként a Természettudományi Múzeumba látogattunk el, ahol egy interaktív kiállításon vehettünk részt, mely az emberi testről szólt. Nagyon izgalmas volt bebújni egy óriási fejbe, bekukucskálni egy szintén hatalmasra nőtt fülbe, megérteni működés közben ezeket. Kaptunk egy rejtvényt, melyet a tárlat végére ki kellett találnunk, s a sikeres megfejtés jutalma az volt, hogy kinyithattuk a kincses ládát, melyben egy emberi agy preparátuma volt.
Majd végig jártuk a múzeum állandó, és „Az emberi csontok c. kiállítást ahol rengeteg koponyát láthattunk. Érdekes volt látni, mennyire különböznek egymástól. A többi tárlaton pedig sok érdekességet láthattunk a földrajz, biológia témaköréből. Legjobban, a világító ásványok tetszettek.
Második megállónk a Csodák palotája volt. Minden játékot kipróbáltunk, nagyon izgalmasnak és érdekesnek találtuk őket. Hosszú időt töltöttünk itt, s a végén volt a csattanó. Hiszen nagyon izgalmas kísérleteknek lehettünk tanúi, ill. résztvevői.
Hazafelé a vonaton héliumos lufival szórakoztatták egymást a gyerekek.