A Füzesabonyi Teleki Blanka Általános Iskoláért és Tanulóiért Közhasznú Alapítvány

Számlaszáma: 6190002613100007

Adószáma: 18583672-1–10

2014. december 31., szerda


"ÉN IS A TELEKIBE JÁRTAM...."
8.rész

MÉHI EDINA



Méhi Edina vagyok, általános iskolai tanulmányaimat a Teleki Blanka Általános Iskolában kezdtem. Kiváló tanáraim voltak, felkészültek, segítőkészek. Osztályfőnökeim (Czakóné Püspöki Ilona, Gacsal Zsuzsanna, Fejes Ildikó, Gál Péterné) odaadással, szeretettel oktattak. Kedvenc tantárgyaim között az irodalom és történelem voltak, melyeket Fejes Ildikó, később pedig Vermesné tanárnők szerettették meg velem. Az idegen nyelvek szeretete már ekkor elkezdődött. Általános iskolában német nyelvet tanultam, az angol nyelvvel pedig szabadidőmben kezdtem el foglalkozni.

Középiskolai tanulmányaimat 2000-ben kezdtem el az egri Szilágyi Erzsébet Gimnázium humán tagozatán, ahol lehetőségem nyílt emelt óraszámban tanulni a humán tantárgyakat, illetve az angol és a német nyelv tanulása mellett elkezdtem latinul is tanulni. Középiskolai éveim alatt megszereztem angolból és németből is a középfokú C-típusú nyelvvizsgát.

2004-ben felvételt nyertem a Debreceni Egyetem angol nyelv és irodalom szakára. Egyetemi tanulmányaim utolsó évében kezdtem el tanítani a debreceni Tóth Árpád Gimnáziumban. A diploma megszerzése után kollégiumi nevelőtanárként és egyúttal középiskolai angol nyelvtanárként helyezkedtem el a Vegyipari Szakközépiskolában, szintén Debrecenben.

2010-ben úgy döntöttem, hogy az Egyesült Királyságban próbálok szerencsét. Londonban megszereztem a nemzetközi angoltanári képesítést igazoló bizonyítványt melynek köszönhetően egy londoni nyelviskolában kezdtem el angol nyelvet tanítani főként spanyol, olasz, brazil tanulóknak, de voltak diákok a világ minden részéről, mint például Kína, India, Mongólia, Oroszország, Portugália, Törökország, Szlovákia, Ukrajna és még sorolhatnám a listát. Egy év elteltével megbíztak a nyelviskola angol nyelvi részlegének vezetésével, így pedig a tanulmányi ügyek igazgatója is lettem.

A külföldi lét rengeteg dologra megtanított, távol a családtól, barátoktól nem volt egyszerű. Végül a család szeretete győzött és 2013-ban úgy döntöttem, hogy visszaköltözök Magyarországra.

Jelenleg újra a debreceni Tóth Árpád Gimnáziumban tanítok angol nyelvet középiskolásoknak. Szerencsés embernek érzem magam, mert a hivatásom egyben a hobbim is. Nagyon szeretek tanítani, látni azt, hogy a tanulók hogyan sajátítanak el egy idegen nyelvet az anyanyelvük mellett.

Szeretném megköszönni volt tanáraimnak a fáradtságos munkát mellyel tanítottak, neveltek. Ezt a tudást és szeretetet próbálom tanítványaimnak átadni, illetve egyengetni őket az életben.  




    Cardiff (Wales)


   Regent’s Park-tanítványokkal Londonban


    Dover (Dél-Anglia)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése