A Füzesabonyi Teleki Blanka Általános Iskoláért és Tanulóiért Közhasznú Alapítvány

Számlaszáma: 6190002613100007

Adószáma: 18583672-1–10

2018. június 14., csütörtök

OSZTÁLYKIRÁNDULÁS
 5. évfolyam

2018. június 8-án iskolánk ötödikes tanulói Debrecenbe utaztak osztálykirándulásra. Első utunk a híres Református Nagytemplomba vezetett. A tárlatvezető hölgy bemutatta a templomot és mesélt a gyerekeknek Debrecen város történetéről is. A templomban lévő makett és kerámia kiállítás különösen tetszett a diákoknak. A sok lépcső megtétele után felértünk a templom tornyába, ahonnan gyönyörű kilátás nyílt az egész városra. A templom előtti szép, hangulatos, szökőkúttal díszített Kossuth téren a gyerekek elfogyasztották a tízórait, majd tovább sétáltunk az állatkertbe és vidámparkba. Az éppen 60. évfordulóját ünneplő állatkertben délután tartalmasan töltöttük el az időt. A vidámpark legkedveltebb helyei a dodgem, a hernyó-hullámvasút és a Földkörüli pálya nevű játékok voltak. A programok végeztével villamossal indultunk ki a vasútállomásra és szintén vonattal utaztunk haza. A reggeli esőt követően egész nap kellemes, jó időben kirándultunk és egy szép, tartalmas napot tölthettünk együtt, diákok, pedagógusok és a kísérő szülők.