A Füzesabonyi Teleki Blanka Általános Iskoláért és Tanulóiért Közhasznú Alapítvány

Számlaszáma: 6190002613100007

Adószáma: 18583672-1–10

2022. szeptember 13., kedd

Bemutatkozik új kolleganőnk - Medzsibriczki Orsolya

Medzsibriczki Orsolya vagyok. Több, a pedagógiai pályához köthető végzettséget szereztem az elmúlt években. Ezek a Csecsemő és Kisgyermeknevelő Felsőoktatási Szakképzés, illetve  Gyermek- és ifjúságfelügyelő. Tudásomat jelenleg a Tokaj Hegyalja Egyetem tanító alapképzésén bővítem. Korábban dolgoztam bölcsődében és általános iskolában is. Egerben élek párommal. Motivál, hogy a fiatalok tudásának bővítését segíthetem, és igyekszem minden tőlem telhetőt megtenni annak érdekében, hogy tanítványaim megállják helyüket – ne csak az iskolán belül, hanem annak falain kívül is.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése