A Füzesabonyi Teleki Blanka Általános Iskoláért és Tanulóiért Közhasznú Alapítvány

Számlaszáma: 6190002613100007

Adószáma: 18583672-1–10

2014. szeptember 16., kedd


BEMUTATKOZNAK ISKOLÁNK ÚJ PEDAGÓGUSAI


Hudákné Szabó Zsuzsanna vagyok, 2013 szeptemberétől tanítok a Teleki Blanka Általános Iskolában. Matematika-fizika szakos tanár és közoktatási vezető végzettségeim birtokában az elmúlt tanévben matematikát és fizikát, jelenleg csak fizikát tanítok, valamint az igazgatóhelyettesi feladatokat látom el.

Korábban 25 évig Novajon tanítottam. Sajnos az egyre csökkenő gyereklétszám megpecsételte az iskola jövőbeli létét, ezért – élve a lehetőséggel – Füzesabonyba pályáztam. Eleinte furcsa volt egykori iskolámban tanárként jönni-menni, mára már ez is természetessé vált. Szeretném az évek alatt megszerzett tudást, tapasztalataimat átadni tanítványaimnak, hogy jól felkészült tanulóként a középiskolában és különféle versenyeken is megállják helyüket. Egyébként Egerben élek férjemmel és 2 gyermekemmel.


Matináné Semperger Anikó vagyok, Kerecsenden élek a családommal. Nagyvisnyón közel 10 évig, Novajon egy évig tanítottam matematikát és technikát, osztályfőnökként pedig a községek kulturális életéből is aktívan kivettem a részemet.
Ezután  a kerecsendi általános iskola igazgatója voltam. Rengeteg pályázat, program valósult meg ez alatt az idő alatt.
Négy év után döntöttem úgy, hogy kereskedelmi területre váltok, ahol két évet töltöttem el, amikor adódott a lehetőség, hogy ismét taníthassak.
Férjem Matina Gábor az MKB Bank egri fiókjában finanszírozási csoportvezető. Két gyermekem van, Márton 20 éves és grafikusnak tanul Egerben, Rebeka 17 éves és a Dobó István Gimnáziumban, ebben a tanévben fog érettségizni.
Nagy örömmel kezdtem a munkát a Teleki Blanka Általános Iskolában, és bízom benne, hogy tanítványaim nagy sikereket fognak elérni nem csak matematika tantárgyból, hanem az élet minden területén, ahol a logikus gondolkodás, következetesség, előrelátás, kreativitás fontos lehet!




Lőrincz Biankának hívnak. 1995 és 2003 között a Széchenyi István Általános Iskola tanulója voltam.  
2007-ben érettségiztem Füzesabonyban, a Remenyik Zsigmond Gimnázium és Szakközépiskolában.
Egyetemi tanulmányaimat a Debreceni Egyetem anglisztika szakán kezdtem. Alapszakos diplomámat 2010. júliusában kaptam meg, majd angol-történelemtanári mesterszakon folytattam tovább tanulmányaimat. Angol-történelemtanár szakos pedagógusként diplomáztam 2013. februárjában.
2013. márciusától kezdtem el dolgozni Debrecenben a Tessedik Sámuel Szakképző Iskolában, ahol 9-12. évfolyamokon tanítottam az angol nyelvet.
2013. szeptemberétől a Füzesabony telepi részén található Teleki Blanka Általános Iskolában tanítok angol nyelvet 1-8. évfolyamokon. 


Szabó Kata  ének-zene - magyar szakos tanár vagyok, Egerben és Miskolcon végeztem tanulmányaimat.
Egerben élek. 2010 óta tanítok, pályámat Szihalmon kezdtem és most második éve dolgozok Füzesabonyban, a Teleki Blanka Általános Iskolában és a Remenyik Zsigmond Középiskolában.
Úgy gondolom, hamar beilleszkedtem és könnyen megtaláltam a közös hangot a kollégákkal és a tanulókkal egyaránt. Szigorú tanárnak tartom magam, de mellette szeretek nagyokat nevetni a diákjaimmal, beszélgetni velük. Szerencsére tudják: nem harapok....olyan nagyot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése