A Füzesabonyi Teleki Blanka Általános Iskoláért és Tanulóiért Közhasznú Alapítvány

Számlaszáma: 6190002613100007

Adószáma: 18583672-1–10

2015. május 21., csütörtök

Két dobókockát készítettem hozzá, az egyiken színek, a másikon egy tenyér, rajta ki lehet színezni a megfelelő ujjakat. Mivel 4 szín kellene, és öt ujj, kicsit módosítottam a szabályokon.
A négy szín után egy pöttyöt üresen hagytam, ekkor az ujj a levegőben marad,
A hatodik pöttyöt négy részre osztottam, négy színre színeztem, itt választani lehet, melyik színre rakjuk az ujjunkat.
A tenyeres dobókockán kiszíneztem az ujjakat, a kocka hatodik oldalán pedig nem színeztem, ha ezt dobjuk, akkor  választani lehet egy ujjat, és azt tenni a megfelelő színű pöttyre.
És akkor kezdődhet is a játék!
kellékek: dobókockák, játéktábla

ujj twister
A játékot 2-3 játékos játszhatja. Kinevezhetünk egy játékvezetőt, aki dob a kockával, és leolvashatja a kockáról az információt. Ez bizony komoly feladat egy 5-7 éves gyermek számára!
A játékosok pedig értelmezik, és végrehajtják az instrukciót. :)
A játék fejleszti az ujjak mozgékonyságát, a kontrollált és célirányos mozgást, mely nélkülözhetetlen az írás tanulása során.
A rendszeres játék segítségével az ujjak megtanulnak differenciáltan és összehangoltan működni, fejlődik a szem-kéz koordináció, a testtudat, és természetesen a gondolkodás is.

Forrás: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése